Polityka Zwrotów
1. Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
2. Jak odstąpić od umowy?
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy:
• poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową: sklep@cbdmed.pl
• odeślij produkt na adres: CBDmed.pl, ul. Pachońskiego 5c/93, 31-223 Kraków – nie później niż 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu
3. Zasady zwrotu produktów
• Produkt nie może być używany, otwarty ani uszkodzony (jeśli jest to produkt zapieczętowany – np. olejek CBD)
• Zwrotom nie podlegają produkty z krótkim terminem ważności lub zapieczętowane, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych
• Koszt odesłania produktu ponosi Klient
4. Zwrot płatności
• Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, zwrócimy Ci należność w ciągu 14 dni
• Zwrot pieniędzy zostanie dokonany tym samym sposobem płatności, jaki został użyty przy zamówieniu (chyba że ustalimy inaczej)
• Możemy wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania produktu lub dowodu jego odesłania
5. Reklamacje
Jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony – poinformuj nas niezwłocznie, wysyłając zgłoszenie na: sklep@cbdmed.pl
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych. W zgłoszeniu prosimy podać:
• imię i nazwisko
• numer zamówienia
• opis problemu i zdjęcie (jeśli dotyczy)
6. Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas: sklep@cbdmed.pl lub zadzwoń: 696 846 628
Obsługa Klienta czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00.